Érdekel, hogyan tudod Te is megnövelni és stabilizálni a bevételedet az angol nyelvi foglalkozásaiddal úgy, hogy átlátható stratégia mentén, időhatékonyan és motiváló módon történjen minden?
Hogyan indíts hatékony angol nyelvi foglalkozásokat önállóan vagy óvodádban, amelyből anyagilag is profitálhatsz?
Miközben a legtöbb pedagógus azt gondolja, hogy az óvodai angolozás káros, valójában pont ez lenne a legnagyobb kitörési lehetőség, ami miatt sokkal több elégedett szülővel dolgozhatna együtt, sokkal magasabb pénzért, ráadásul ez a gyerekek életkorából adódóan a legszenzitívebb periódus?

Szeretnél saját angolos csoportot, de nem franchise rendszerben, viszont nem tudod hogyan indulj el az úton, mi az első lépés?

Tudod, hogy mennyi pénzt hagysz az asztalon, ha nem használod ki a kompetenciáidat és nem indítasz saját angolos csoportokat?

 

Több pedagógussal is dolgoztam együtt, akik mind egytől-egyig fantasztikus alapkompetenciákkal bírnak: magas szinten beszélnek angolul – többségük anyanyelvi környezetben szerezte tudását, az óvodapedagógusi vagy tanítói diploma mellett pedig a folyamatos önképzés elvének mentén mozgásos és egyéb továbbképzéseken is fejlesztik magukat. És mindezek mellett a remek kompetenciák mellett kishitűek, mert úgy gondolják, hogy pedagógusként nem tudják „eladni magukat”, csoportokat szervezni és különben is a szülők többsége meg a kollegák is ellenzik a korai angolozást, megmagyarázzák maguknak, hogy miért halott ötlet, így nem mernek saját angolos csoportot indítani. Helyette sokszor az óvodában tartanak angolt ingyen. Még azelőtt lebeszélik magukat a tervről mielőtt valóban kipróbálnák.

Pedig, ha tudnák, hogy a szülők részéről mekkora igény van minőségi (!) óvodai angol nyelvi foglalkozásokra. Szinte minden másnap rákérdeznek nálam, hogy hol tudok javasolni nekik ilyet.

Általában ami meggátolja a pedagógusokat az indulásban az a félelem, hogy mi alapján szervezzék a csoportjaikat, hol tartsák a foglalkozásokat, hogyan építsék fel a foglalkozásokat, mit mondjanak a szülőknek, Azok a pedagógusok, akik úgy kezdenek angolos csoportot szervezni, hogy előtte végiggondolják a stratégiát és gondosan felkészülnek, tudják, hogy mit miért csinálnak egy foglalkozáson, mit mondanak a szülőknek, vagyis hangsúlyt fektetnek a kommunikációra, azok nagy eséllyel meg tudnak élni főállásban is gyerekangol foglalkozásokból. Ha pedig nem szeretnél egyszerre nagyot ugrani, akkor mellékállásban szinte talált pénzről beszélünk…

Két fantasztikus foglalkozásvezető története álljon itt inspirációként: egyikük hirtelen döntésből még azelőtt felmondott a munkahelyén mielőtt az angolos csoportjait megszervezte volna, hogy ezzel is motiválja magát. Jelenleg heti 5 foglalkozást tart és a pedagógusi havi fizetését ezzel már el is érte. Csak egyszerű matek, ha egy csoportos foglalkozás ára mondjuk vidéken 2000 Ft/alkalom gyerekenként és mondjuk 10 gyerek jár hozzád (ennyi biztosan összejön), heti 5 alkalomnál ki lehet számolni a profitot, az annyi, mint 2000×10=20000 Ft alkalmanként, heti 5 foglalkozással ez 100000 Ft bevétel. Ebből lejön a bérleti díj, mondjuk szintén alkalmanként 3000 Ft (vidéken), akkor az 15000 Ft mínusz. Ha másodállásban vezeted a foglalkozásokat, akkor 100000-15000=85 000 Ft hetente. És vidéki árakat írtam. De a legnagyobb szabadság, hogy Te döntöd el, hogy mikor és mennyit dolgozol. Az foglalkozás ára csak egy példa volt, ez nagyban függ attól, hogy az ország mely területén élsz… És ha nem is alkalmankénti díjban gondolkodsz, hanem más rendszerben, akkor ez ennél sokkal több is  lehet.

Én magam nem alkalmankénti óradíjazással és nem bérletes vagy havidíjas rendszerben szervezem a foglalkozásaim, és ezt tanítom a mentoráltjaimnak is. 🙂

A másik foglalkozásvezető biztosra ment, először másodállásban indította a csoportjait otthon, saját gyermekével, majd fokozatosan kezdte úgy bevonzani a környék gyerekeit, hogy utazó angolos pedagógusként már főállásban csak gyerekangol foglalkozásokat vezet.

Azt már nem is említem, hogy a szülőkkel való kommunikációja miatt nem a “problémás” szülőkkel és gyerekekkel kell angoloznia, hanem tisztelik és elfogadják, amit mond, nem kell küzdenie és győzködnie senkit.

A fenti két pedagógus korábban is tartott már angolos foglalkozást gyerekeknek, de folyamatosan küzdöttek, hogy miként vonzzák be a szülőket, milyen stratégia mentén haladjanak és legfőképp mivel bizonyítsák, hogy a programjuk színvonalas. Az Angol Kalauz mentorprogramjához való csatlakozás óta a csoportjaik száma megduplázódott, hangsúlyt fektetnek a kommunikációra és ami a legfontosabb, nem vakon tapogatóznak, hanem konkrét rendszer mentén. A csatlakozás után a csoportba járó gyerekek száma duplájára nőtt és már őket keresik meg más városokból, művelődési intézményekből, hogy menjenek hozzájuk ovisangol foglalkozást tartani, vagyis megszűnt a házról-házra kilincselés és kuncsorgás…

Ha Te is babaangol, ovisangol foglalkozások indításán gondolkodsz, az Angol Kalauz Mentorprogramjai fogják számodra a megoldást nyújtani!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

Ez a weboldal sütiket (cookie) használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A weboldal további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ az adatkezelésről: https://angolkalauz.hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Bezárás