Érdekel, hogyan tudod Te is megnövelni és stabilizálni a bevételedet az angol nyelvi foglalkozásaiddal úgy, hogy átlátható stratégia mentén, időhatékonyan és motiváló módon történjen minden?

Szeretnél saját angolos csoportot, de nem hálózatban, viszont nem tudod hogyan indulj el az úton, mi az első lépés?  

 

Tudod, hogy mennyi pénzt hagysz az asztalon, ha nem használod ki a kompetenciáidat és nem indítasz saját angolos csoportokat?

 

Több pedagógussal is dolgoztam együtt, akik mind egytől-egyig fantasztikus alapkompetenciákkal bírnak: magas szinten beszélnek angolul – többségük anyanyelvi környezetben szerezte tudását, az óvodapedagógusi vagy tanítói diploma mellett pedig a folyamatos önképzés elvének mentén mozgásos és egyéb továbbképzéseken is fejlesztik magukat. És mindezek mellett a remek kompetenciák mellett kishitűek, mert úgy gondolják, hogy pedagógusként nem tudják „eladni magukat”, csoportokat szervezni és különben is a szülők többsége meg a kollegák is ellenzik a korai angolozást, megmagyarázzák maguknak, hogy miért halott ötlet, így nem mernek saját angolos csoportot indítani. Helyette sokszor az óvodában tartanak angolt ingyen. Még azelőtt lebeszélik magukat a tervről mielőtt valóban kipróbálnák.

Pedig, ha tudnák, hogy a szülők részéről mekkora igény van minőségi (!) óvodai angol nyelvi foglalkozásokra. Szinte minden másnap rákérdeznek nálam, hogy hol tudok javasolni nekik ilyet.

Általában ami meggátolja a pedagógusokat az indulásban az a félelem, hogy mi alapján szervezzék a csoportjaikat, hol tartsák a foglalkozásokat, hogyan építsék fel a foglalkozásokat, mit mondjanak a szülőknek, Azok a pedagógusok, akik úgy kezdenek angolos csoportot szervezni, hogy előtte végiggondolják a stratégiát és gondosan felkészülnek, tudják, hogy mit miért csinálnak egy foglalkozáson, mit mondanak a szülőknek, vagyis hangsúlyt fektetnek a kommunikációra, azok nagy eséllyel meg tudnak élni főállásban is gyerekangol foglalkozásokból. Ha pedig nem szeretnél egyszerre nagyot ugrani, akkor mellékállásban szinte talált pénzről beszélünk…

Két fantasztikus foglalkozásvezető története álljon itt inspirációként: egyikük hirtelen döntésből még azelőtt felmondott a munkahelyén mielőtt az angolos csoportjait megszervezte volna, hogy ezzel is motiválja magát. Jelenleg heti 5 foglalkozást tart és a pedagógusi havi fizetését ezzel már el is érte. Csak egyszerű matek, ha egy csoportos foglalkozás ára mondjuk vidéken 2000 Ft/alkalom gyerekenként és mondjuk 10 gyerek jár hozzád (ennyi biztosan összejön), heti 5 alkalomnál ki lehet számolni a profitot, az annyi, mint 2000×10=20000 Ft alkalmanként, heti 5 foglalkozással ez 100000 Ft bevétel. Ebből lejön a bérleti díj, mondjuk szintén alkalmanként 3000 Ft (vidéken), akkor az 15000 Ft mínusz. Ha másodállásban vezeted a foglalkozásokat, akkor 100000-15000=85 000 Ft hetente. És vidéki árakat írtam. De a legnagyobb szabadság, hogy Te döntöd el, hogy mikor és mennyit dolgozol. Az foglalkozás ára csak egy példa volt, ez nagyban függ attól, hogy az ország mely területén élsz… És ha nem is alkalmankénti díjban gondolkodsz, hanem más rendszerben, akkor ez ennél sokkal több is  lehet.

Én magam nem alkalmankénti óradíjazással és nem bérletes vagy havidíjas rendszerben szervezem a foglalkozásaim, és ezt tanítom a mentoráltjaimnak is. 🙂

A másik foglalkozásvezető biztosra ment, először másodállásban indította a csoportjait otthon, saját gyermekével, majd fokozatosan kezdte úgy bevonzani a környék gyerekeit, hogy utazó angolos pedagógusként már főállásban csak gyerekangol foglalkozásokat vezet.

Azt már nem is említem, hogy a szülőkkel való kommunikációja miatt nem a “problémás” szülőkkel és gyerekekkel kell angoloznia, hanem tisztelik és elfogadják, amit mond, nem kell küzdenie és győzködnie senkit.

A fenti két pedagógus korábban is tartott már angolos foglalkozást gyerekeknek, de folyamatosan küzdöttek, hogy miként vonzzák be a szülőket, milyen stratégia mentén haladjanak és legfőképp mivel bizonyítsák, hogy a programjuk színvonalas. Az Angol Kalauz mentorprogramjához való csatlakozás óta a csoportjaik száma megduplázódott, hangsúlyt fektetnek a kommunikációra és ami a legfontosabb, nem vakon tapogatóznak, hanem konkrét rendszer mentén. A csatlakozás után a csoportba járó gyerekek száma duplájára nőtt és már őket keresik meg más városokból, művelődési intézményekből, hogy menjenek hozzájuk ovisangol foglalkozást tartani, vagyis megszűnt a házról-házra kilincselés és kuncsorgás…

Érdekel, hogyan szervezhetsz piacvezető, profitábilis angol nyelvű gyerekfoglalkozásokat az angol nyelvi fejlesztőprogram segítségével, amely nyelvelsajátítási stratégiát, kulcsrakész rendszert ad számodra időhatékonyan? És mindezt teljesen szabadon, korlátok, marketinges költség, franchise díj, jutalékok és egyéb kötöttségek nélkül?!

Akár már korábban próbálkoztál angol nyelvi programmal, akár kezdő vagy, biztosan tudod, hogy a szülők részéről egyre magasabb igények vannak ezeknek a nyelvi programoknak a hatékonyságát illetően.

Folyamatos a szülői presszió, hogy elérhető legyen számukra angol nyelvi program?

Szükséges lenne a szülők részére haladást jelző rendszer?

Érzed, hogy igényes angol nyelvi foglalkozásra lenne szükséged, de nem tudod, hogy milyen képzést, rendszert válassz?

Jó lenne, ha szakmailag minősített plakáttal jeleznéd a szülők részére, hogy milyen elvek mentén dolgozol az angol nyelvi programmal?

Mikor tudok Neked segíteni? 

 

  • magas szinten beszélsz angolul (ha vannak kétségeid a szinteddel kapcsolatban, akkor is tudok neked segíteni)

  • tervezed, hogy elkezded az angol nyelvi foglalkozásokat

  • vannak már angolos csoportjaid, de nem átlátható a rendszer és szakmai átvilágítás mentén fejleszteni szeretnéd, illetve nem annyi a bevételed, amennyivel elégedett lennél

  • saját lábadra szeretnél állni és angolos csoportokat vezetni

  • fejlesztőházad van (vagy tervezed) és szívesen tartanál angol nyelvi foglalkozásokat is, vagy van olyan kollegád, akit alkalmasnak találsz erre

Milyen eredményeket várhatsz az angol nyelvi programtól? 

    • Lépést tarthatsz a szülők igényével, de szakmailag is megalapozott módon

    • Bővítheted a portfoliód

    • Megkülönböztetheted magad a versenytársaktól

    • Magasabb tandíjakat kérhetsz a szülőktől

    • Több gyerek lesz a foglalkozásodon anélkül, hogy neked kellene magad tukmálni

    • Növelheted a piacképességed

    • Elsők közt prezentálhatsz egy olyan programot, ami az OH/EMMI által elismert, szakmailag bírált

    • Folyamatos fejlődés, megújulás

    • Támogatás, teljes felkészítés

    • Áttekinthetőség, kész tananyag, időtakarékosság

     

 

Foglalj hozzám időpontot egy kötetlen, ingyenes, 45 perces telefonos konzultációra, és személyre szabott tervrajzot kapsz tőlem az angol nyelvi foglalkozásaidhoz!

Ha érdekel, hogyan lehet ezeket az elveket a gyakorlatban alkalmazni, akkor jelentkezz hozzám konzultációra és beszéljünk róla, hogy mi nálad a pontos szituáció, nézzük meg hogyan lehet nálad adaptálni a módszereket, készítsünk egy tervrajzot a te szituációdra vonatkozóan!

Figyelem, nem franchise rendszerről van szó! A velem való együttműködés után a foglalkozásvezetők önállóan szervezik és vezetik a foglalkozásaikat.

Mit kell tudnod erről a konzultációról?

  • A 45 perces telefonos konzultáció teljesen ingyenes.

  • A teljes 45 perc rólad szól, a te angol nyelvi foglalkozásaid, kihívásaid és lehetőségeid világítjuk át.

  • Nem akarok neked eladni semmit. (Hogy miért éri meg nekem ez a konzultáció, arról olvashatsz lentebb.)

  • Ha a helyzeted alapján úgy látjuk, hogy érdemes együtt dolgoznunk, akkor felkínálom ennek a lehetőségét. (De ne lepődj meg kérlek, ha ezt nem teszem meg. A minőségi munka érdekében csak kevés és motivált jelentkezővel dolgozom együtt.)

  • A konzultáció jelentkezéshez kötött, az időpontfoglalás utáni kérdések alapján döntöm el, hogy beszéljünk-e.

Válaszd ki az időpontot a naptárban, majd az időpont lefoglalása után válaszold meg a következő oldalon a kérdéseket!

Kérlek várd ki, míg az időpont lefoglalása után átirányít a rendszer a kérdések oldalára, ez pár másodpercet igénybe vehet.

 

Kérlek olyan telefonszámot adj meg, amelyen a lefoglalt időpontban elérhető leszel!

Ha nem válaszolod meg a kérdéseket, törölni fogom a jelentkezésed!


Ez a 45 perces konzultációs tényleg ingyenes? Miért?
Ameddig nem ismered megfelelően a lehetőségeidet, és nem tudod pontosan felmérni a kihívásaidat, addig nincs tisztánlátásod sem az angol nyelvi programokkal kapcsolatban. Ez a konzultáció a tisztánlátást adja a kezedbe, a megfelelő tisztánlátással pedig tudatosan hozhatsz döntést az óvoda jövőjéről.

Nekem azért éri meg az időm egy bizonyos százalékát ilyen konzultációkkal tölteni, mert ha felnyitom valakinek a szemét, akkor – a tapasztalataim alapján – nagyon nagy százalékos eséllyel dönt úgy, hogy segítséget kér tőlem a folytatásban.

A beszélgetés végén, ha úgy látjuk mindketten, hogy érdemes belevágnunk, akkor elmondom, hogyan tudsz velem együtt dolgozni, és presszió nélkül döntést tudsz hozni a folytatásról.

FONTOS! A konzultációra való bejutás nem jelenti azt, hogy egyértelműen együtt is fogunk dolgozni, vagy garantáltan felkínálom a közös munka lehetőségét. Kérlek ne vedd zokon, ha nem tudlak elvállalni ügyfélként akkor sem, ha együtt szeretnél velem dolgozni.

Bárki jelentkezhet erre a konzultációra?
A konzultációra akkor jelentkezz, ha tervezed az angol nyelvi foglalkozások elndítását vagy már jelenleg is vannak, de szeretnél prémium minőségű angol nyelvi programot biztosítani.

Akkor várom a jelentkezésed, ha nem szeretnél franchise rednszerbe lépni, hiszen én nem ezt az irányt képviselem, ugyanakkor maximálisan támogatlak!

Akkor is jelentkezhetsz, ha már valamilyen néven tartasz foglalkozásokat, de szeretnél szintet lépni szakmailag és anyagilag is.

 

Ne jelentkezz, ha jelenleg csak az ötletkeresés stádiumában jársz, vagy “gyűjtőgető üzemmódban” halmozod az információt, de nagyon kevés dolgot valósítasz meg.

 

Mit mond rólam, aki már együtt dolgozott velem?

Néhány érdekesség rólam, hogy jobban megismerj!

Üdvözöllek, itt Fürész-Mayernik Melinda, gyermek-nyelvoktatási szakértő. Nulláról építettem fel egy olyan jól működő angol nyelvi programot, amelyet az Oktatási Hivatal (EMMI) is akkreditált, megírtam 3 sikeres módszertani kézikönyvet, melyek az ország óvó- és tanítóképzőiben ajánlott olvasmányként szerepelnek, népszerű gyermekmagazinok angol nyelvű oldalait szerkesztettem (Tappancs, Tudorka, Dörmögő Dömötör, KisKobold, Breki).

Amikor tanítani kezdtem első osztályban angolt azt tapasztaltam, hogy a gyerekeknek kínlódva, magolva, játékok nélkül kellene megtanulniuk az angol nyelvet. Rengeteg időm elment a készüléssel, óratervezéssel, bár volt tanmenet mégsem volt világos, hogyan tegyem élvezetessé az órákat. Vért izzadtam, hogy motiválni tudjam a gyerekeket és mégis rengeteg kudarcélményt kaptam, mert egy-egy órám nem érte el a célját.

Sajnos a magyar rendszerben még mindig nyelvtan-centrikusan gondolkodnak. Mivel nem szerettem volna ilyen szenvedős módszerrel tanítani, hogy a gyerekeket megfosszam attól a természetes és szórakoztató élménytől, ahogy a saját anyanyelvüket is elsajátították, továbbá már akkor eldöntöttem, hogy a saját gyerekeimnek nem ilyen nyelvtanulási módot képzeltem el, elhatároztam, hogy utánajárok hogyan lehet másképp.

Elvégeztem rengeteg külföldi képzést és tesztelni kezdtem akkor még mások gyerekeivel a helyi óvodába jártam angol foglalkozást tartani a leendő elsősöknek, aztán később a kisebb ovisoknak is, majd más óvodákban is híre ment, hogy a módszerem rendkívül hatékony, élvezetes és valóban más megközelítésből közelít a nyelvtanulás folyamatához.

A gyerekeim születése után rajtuk is teszteltem, majd elindultak a babaangol foglalkozások is, még kisebb korosztállyal, így már azt is látom, hogy születéstől kezdve honnan indul a nyelv- és beszédfejlődés második nyelven is. A kezdeti nehézségek után arra lettem figyelmes, hogy az általam kidolgozott nyelvelsajátítási stratégia és speciális, magyar gyerekekre szabott multiszenzoros technika hatékony, gyors és szórakoztató módon vonzza a gyerekeket és szülőket. Eleinte 2-3 gyerek volt a foglalkozásokon, meg kellett győznöm a szülőket és intézményvezetőket, hogy haladjanak a korral és szemléletmódváltással ők is profitálhatnak az óvodai nyelvi programokból.

Jelenleg túljelentkezés van a csoportokban, azok a pedagógusok, akik mentorálásom után kezdtek csoportokat indítani napi 1 angol foglalkozás helyett, napi 3 csoportot foglalkoztatnak, mert náluk is teltház van, a program bevezetése után az angol foglalkozásra jelentkezett gyerekek száma a duplája, mint az előző években a minősítés előtt. A gyerekek könnyebben kezdik az iskolát, magabiztosan szólalnak meg az angol órákon, a szülők arról számolnak be, hogy sokkal felszabadultabban ülnek a gyerekek angol órákra, mint a többi tanórára, hiszen nem egy kötelező tantárgy számukra, hanem összekapcsolódik az angol nyelv a játékkal.

 

Az óvodák, iskolák pedagógusai számára folyamatos továbbképzéseket tartok különböző témákban és korosztályok számára, ahol segítem őket a hatékony munkában. Az óvodák, akik a nyelvi programmal dolgoznak több gyereket és szülőt vonzanak, a mintaóvoda címmel elismerést vívnak ki a körzetükben.

Egyszóval végigküzdöttem és megtapasztaltam, hogy milyen ellenszélben élni és szembemenni minden langyos vízben élővel. Most már haladó szemléletű, motivált és szakmailag magas színvonalú intézményekkel tudok  együtt dolgozni és tenni azért, amit csak #language_teaching_revolution néven emlegetek, mert hiszek benne, hogy közös erővel lehet célt érni.

Az elmúlt években számos szülővel és pedagógussal dolgoztam együtt valamilyen formában, beszélgettem velük képzéseken és konferenciákon. Azzal, hogy ennyire szorosan dolgoztam együtt velük, egyedülálló tapasztalatra tettem szert, melyet az elméleti képzésekkel kiegészítve tudok felhasználni.

Folyamatosan képezem magam külföldi kurzusokon, (hiszem, hogy ezzel a szemlélettel tudsz Te i s fejlődni), hogy szélesebb látköröm legyen, jelenleg a Pannon Egyetem Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskolájában tanulok, ahol a többnyelvű gyerekek a kutatási területem.

Abban segítek a (magán)óvodák (magánbölcsődék) vezetőinek, hogy komplex nyelvelsajátítási stratégia mentén, időhatékonysági audittal kiegészítve olyan multiszenzoros nyelvtanulási technikákat alkalmazva használják az óvodákban az angol nyelvi programot, amivel rendszerben gondolkodhatnak, kimaxolhatják a szülői elvárásokat, a gyerekek élvezettel sajátíthatják el a nyelvet, mindeközben piacvezetővé válnak.

Továbbá mentoráltjaim, a pedagógusok egyénileg szervezik és vezetik angol nyelvi foglalkozásaikat, amelynek hatására több idejük és magasabb bevételük lesz úgy, hogy átlátható rendszer mentén, nyelvelsajátítási stratégiával vezetik a babaangol és ovisangol foglalkozásaikat, ahol a szülők elégedettek, a gyerekek lelkesek és motiváltak. 

 

Főbb tanulmányaim: 

Nyugatmagyarországi Egyetem Apáczai Csere János Kar:

matematika-angol szakos tanító

Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar:

neveléstudományi mesterképzés (kora gyermekkor és felsőoktatás pedagógiája szakirány)

Early Childhood Education (Gowrie Victoria)

The Bilingual Brain (University of Houston System)

 Dyslexia and Foreign Language Teaching (Lancaster University)

 Understanding Language (University of Southampton)

 Jelenleg: Pannon Egyetem Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola 

Hol találkozhattál velem eddig? 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

Ez a weboldal sütiket (cookie) használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A weboldal további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ az adatkezelésről: https://angolkalauz.hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Bezárás